Przejdź do treści

Płatność

Płatność

Jak mogę zapłacić?

Wszystkie płatności obsługiwane są przez bezpieczny system PayU, Paylane oraz PayPal. Oferujemy następujące płatności:

a) szybki przelew internetowy: mTransfer, iPKO, Alior itp.
b) PayPal
c) karta kredytowa (Visa, MasterCard, American Express)
d) przelew tradycyjny

Nie pobieramy dodatkowych opłat za transakcje elektroniczne.
UWAGA: nie oferujemy płatności za pobraniem.

Czy moje dane płatności są bezpieczne?

Strona Elfi chroniona jest przez certyfikat SSL. Co to oznacza? Twoje dane osobowe, wgrane zdjęcia i numer karty kredytowej zabepieczone są specjalnym kodem, który uniemożliwia ich kopiowanie lub odczytanie.
Wszystkie dane użyte są jedynie w celu złożenia zamówienia.

Na jaki numer konta mogę zrobić wpłatę?

Jeśli chcesz zrobić zwykły przelew u siebie w banku lub na poczcie, skorzystaj z instrukcji poniżej:
a) Na stronie płatności  zaznacz pierwszą pozycję ‘Przelew bankowy’.
b) Kliknij ‘Bezpiecznie zapłać’.
c) Na stronie PayU kliknij ‘Akceptuję’ następnie ‘Wzór przelewu’.
Wypełniony wzór możesz wydrukować lub przepisać numer konta i zapłacić na poczcie lub w banku.

Mam problem z PayU, wyskakuje mi błąd, co robić?

Poniżej znajdziesz listę możliwych błędów i ich objaśnienia:
 
203 - Niedozwolona wartość pay_type dla danego pos_id. Błąd ten występuje wtedy, gdy realizacja przelewu przez wybrany przez Ciebie bank jest chwilowo niedostępna. Nie realizuj dalej nieopłaconego zamówienia i złóż nowe. Poinformuj nas mailowo, że porzucone zamówienie nie będzie dalej realizowane, abyśmy mogli je usunąć z bazy. W innym przypadku możesz dostać z systemu automatyczną wiadomość z przypomnieniem o czekającej płatności.
 
204 - Błąd ten oznacza, że wybrany przez Ciebie bank chwilowo nie obsługuje płatności. Odczekaj kilka godzin i spróbuj ponownie.
 
502 – Błąd ten oznacza, że już raz rozpocząłeś(łaś) transakcję na stronie PayU i nie została ona dokończona (kliknąłeś np. przycisk ‘Wstecz w wyszukiwarce’). Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie. Poinformuj nas mailowo, że porzucone zamówienie nie będzie dalej realizowane, abyśmy mogli je usunąć z bazy. W innym przypadku możesz dostać z systemu automatyczną wiadomość z przypomnieniem o czekającej płatności.
 
504 – Błąd występuje gdy:
- link do płatności jest starszy niż 10 dni i upłynęła jego ważność
- rozpocząłeś transakcję, ale w trakcie kliknąłeś ‘Wstecz’
- rozpocząłeś transakcję, ale z powodu braku środków na koncie została ona odrzucona
Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie. Poinformuj nas mailowo, że porzucone zamówienie nie będzie dalej realizowane, abyśmy mogli je usunąć z bazy. W innym przypadku możesz dostać z systemu automatyczną wiadomość z przypomnieniem o czekającej płatności.

Zamów tutaj

Podaruj radość